Niin, jos täällä joku käy (mitä ei esimerkiksi kommentoinnin määrästä hevillä uskoisi vaikka tilastot väittävät muuta), antaisin vinkin että tuo Holgarocksdotcomin -linkki tuolla sivussa on hyvinkin tutustumisen arvoinen varsinkin jos valokuvaus ja kuvat kiinnostavat. Käyn siellä lähes päivittäin tsekkaamassa uudet fotot.

On tunnustettava että kuvien lisäksi minua kiinnostaa foorumi, jossa on monasti niin hulvatonta sanansäilän lentoa että välillä ihan kieriskelen lattialla naurusta. En nyt rupea täällä parhaita paloja siteerailemaan - parasta on että tutustutte Holgaajiin itse.

Koska minulla ei ole Holgaa ja kuvani yleensäkään eivät ole kovin rock, en viitsi ruveta kuvankäsittelyssä digikuvasta Holgakuvaa tähän muokkaamaan vaikka Holgaajien ohjeilla siihen kyllä kykenisi tumpelompikin. Minulla on kyllä jossain jemmassa kympillä (markkaa) ostettu panoraamakamera. Olen vaan survaissut sen nyt sinne kuuluisaan Jemma-nimiseen paikkaan, josta sen löytyminen tuntuu olevan kiven takana. Sen kun mä löydän niin tulos on hyvinkin taitelliselta tasoltaan lähes Holga-kategoriassa, joskin niitä psykedeelisiä  osuuksia  on rajoittuneemmin. Vaikka siis itse en ole valokuvauksellisesti - enkä muutenkaan - kovin rock, niin pidän kyllä kivojen kuvien katsomisesta. Ja verbaalivirtuoosien mukavista jutuista pidän myöskin.

Kun nyt ei tosiaan ollut yhtään sellaista kuvaa jotka olis rock niin laitetaanpa sitten tällainen muu kummallisuus. Tää on toteutettu menetelmällä "aja autoa sohjossa ja ikuista ohitus toisessa kädessä pidettävällä digikameralla". Täyttänee liikenneturvallisuuden törkeän vaarantamisen tunnusmerkit?
26899.jpg