Tuli otettua muutama muukin kuva siitä symppiksestä Kadetista, joka esiintyi Kameratorstaihin ottamassani "muutos"-kuvassa. Laitetaanpa esille tällaisena yhteiskuvana.
121418.jpg

Aaaaaaaaaaaaaaaargh! Vielä olisi duunissa viimeinen kituviikko ennen lomaa. Kylläpä olenkin sen tarpeessa. Tänään kismitti kuin pientä oravaa kun duunipaikan nettiyhteys oli poikki, enkä oikein voinut tehdä kunnolla töitäkään (eli olla yhteydessä b-to-b-asiakkaisiin) kun se ei pelannut moneen tuntiin. Tämä tyypillinen Sonera-vika, DHCP-palvelin ei anna IP-numeroa. Kotona esiintyy aika ajoin sama ongelma. Sille ei voi tehdä mitään, mutta se korjaantuu itsestään joidenkin tuntien odottelun jälkeen. Se on niin raivostuttavaa että en enää viitsi olla niiden kanssa aiheen tiimoilta missään kirjeenvaihdossa. Vaihdoin jopa oletussähköpostiosoitteeni ettei mun tarvitse lukea Soneran tiedotteita. Olen kuitenkin vuodesta 2002 pyörineen Karviaismarjakiisselin takia niiden kanssa "naimisissa" vastentahtoisesti, palveluntarjoajaakaan ei voi vaihtaa. En tiedä minkälaisen koulutuksen ne antavat asiakaspalvelun mölleille, jotka antavat toinen toistaan typerämpiä ohjeita ongelman ratkaisuun. Opettaisivat pitämään palvelimet pystyssä että asiakas saisi sen palvelun mistä maksaa.

Ja nyt kun on nillittämään ruvettu jalketaan samalla linjalla. En voi olla hämmästelemättä tätä äärettömän pientä mutta raivostuttavaa vähemmistöä, jotka suhtautuvat b-to-b-puheluihin kuin yksityissektorin telemarkkinointiin. Tänäänkin puhuin erään selkeästi tyhmän ämmän kanssa, joka katsoa asiakseen luennoida minulle aiheesta josta hän ei oikeasti tiennyt yhtään mitään ja kehaisi vielä oman lafkansa valmiuksia asiassa jonka todellisesta luonteesta hänellä ei ollut mitään käsitystä vaikka hänellä olikin hieno titteli. No, ei sitten voinut sanoa sillekään mäntille että sinä reppana se et ole ainakaan tehtäviesi tasalla. No, kyseinen puulaaki joutui tälle pitämälleni mustalle listalle, jolle nämä itseään täynnä olevat käyttäytymiskyvyttömät idiootit joutuvat, eli se on lista yrityksistä joiden palveluja minä en osta missään tilanteessa. Jostakin merkillisestä syystä ne ovat aina sellaisia että en ole niiden palveluja halunnut tähänkään asti. Vaistoaakohan sen jotenkin yrityskulttuurista ulospäin? Sellaisissa firmoissa missä minä asioin keskustelut sujuvat aina myönteisen ystävällisissä merkeissä, vaikkei aina kauppaa syntyisikään.