Nyt rupeaa olemaan jo jonkunlaistä häröilyä näisssä hakusanoissa millä tännekin on ajauduttu.
Mitenkähän Googlekin kuvitteli avustavansa näitä pulassa olevia henkilöitä ohjaamalla heidät tänne? Kiusallaanko? En nyt väsymystilaltani jaksa tsekata miten suureksi alan auktoriteetiksi minut nyt noteerataan siellä näiden asiakokonaisuuksien tiimoilta. Hohkaödeemastahan olen - ei pelkästään ykkönen, vaan peräti ainoa. Praktiikan perustaminen hohkaödeemaan erikoistuneena klinikkana on tulevaisuuden suunnitelmissa.
jääkiekkomailan tilaus -siis mitä minä siitä tiedän, en mitään...
vaahteran massiivipuu hinta - ei aavistustakaan...
vesiautomaatti kissa - meillä on vesiautomaatti ja viisi kissaa, mutta miten ne liittyvät toisiinsa?
jim carrey, lapsuus - en tiedä mitään hänen lapsuudestaan
kuvia sukupuolielimistä - no, helkkari sentään...
kanttarellin hinta - eipä ole näkynyt kanttarelleja joten kalliita varmaan...
kuvia kissojen sukupuolielimistä (!) - siis mitä ne siellä Googlella oikein kuvittelevat :(
putkiasennuksen historia - aika vaativa aihe, mutta meillä on vanhat putkest että välillä tulee otettua selvää niistäkin
matonpesun historia - olen kyllä kirjoittanut matonpesusta, mutta en sen historiikkia
onnistutte juomaan itsenne niin känniin (?!) - no, jos joskus on tullut otettua niin mitä sitä muistelette
naisten hiusten portfolio - ei minulla ainakaan!
kuinka saisin rikki kookospähkinän - mitäs menit sellaisen ostamaan, tuohan on tunnettua että siitä seuraa vain ongelmia
leikki, konventionaalinen - mulle on terminä tutumpi konventionaalinen sota, käviskö se?
valtavat pyllyt - kyllä nyt olette aivan väärässä paikassa!
212029.jpg