• Helsinki	46
    Jyväskylä 27
    Keuruu 21
    Ylöjärvi 11
    Espoo 8
    Oulu 7
    Munkkivuori 6
    Seinäjoki 6
    Mustasaari 6
    Tampere 6
    Toivio 5
    Turku 4
    Vaasa 4
    Raisio 4
    Pori 4
    Lahti 4
  • Tässä siis Google Analyticsin antamat tiedot paikkakunnista mistä täällä blogissa käy eniten porukkaa näin heinäkuun alkupäivinä 1-5.7. Kesäisiä terkkuja vain kaikille ja myös niille joiden kotipaikka ei näy tossa listalla! Ja toisella kotimaisella vielä: Summergreetings to all of you visitors!
  • Mulla alkaa kuukauden loma 17.7. eli duunia ennen sitä on vielä jäljellä on vielä huominen ja ylihuominen ja sen jälkeen yksi kokonainen viikko. Pitäisiköhän mun hommata aamukampa? Mulla ei nimittäin ole ollut kuukauden kesälomaa vielä koskaan vaikka olen ollut työelämässä jo hyvän matkaa kolmattakymmenettä vuotta. Aikoinaan silloin perheyrityksessä en pitänyt kuin viikon vuosiloman, jolloin lähdettiin usein Kissamaun kanssa ulkomaille että pääsi irtoamaan työympyröistä. Sittemmin olen joko opiskellut tai vaihdellut työpaikkoja niin ettei täyttä kesälomaa ole vain ollut. Nyt ei ole tarkoitus lähtee mihinkään pitemmälle reissuun vaan pyöriä täällä kotijoukoissa ja tehdä satunnaisia pistokeikkoja Korpilahden suuntaan matonpesun merkeissä ja luonnollisesti kuvata paljon.