Tällast mä oon juur aina halunnu, pihalampea!!!!

Nyt mulla on sellainen, tilapäisesti. Se nyt tuli vain vähän eri kohtaan kuin olin ajatellu...

Yksi ojan tienalitusrumpu ei ole vielä sulanut ja sulamisvedet ovat muodostaneet pihaan vesistön. Pihatiellä on n. 5 cm vettä ja grillin tuona ainakin 10-15 cm. Jää vappugrillailut kuistilla suoritettavaksi...Seuraavaksi aioin ruveta seuraamaan kun sorsaperhe alkaa pesimään ja uiskentelemaan  pihalammessamme. Saunastakin voisi sukeltaa suoraan rappusilta keväisten vesien raikkauteen :)

Otettiin ilmiöstä Kissamaun kanssa dokumentaarisia otoksia. Tämä ilmiö ei kyllä kauan kestä kun rumpu sulaa kohta. Mitään vahinkoohan täällä ei tollaisesta synny kun rakennukset on kuitenkin paljon korkeemmalla kuin toi vesi. Mun aikana tällaista ei oo aiemmin tapahtunut, edelliset asukkaat kyllä kertoivat että näinkin voi käyda.

Mitään tulva-aluettahan tää ei ole kun, kuten olen kertonut, asumme vuorella. Toi on ihan lumensulamisvettä.
73023.jpg