Tossa oli noita muisteluksia musajutuista ja päätyessäni käyttämään Googlea apuvälineenä ja muistin tukena ajaudun näille hauskoille "melkein sukua julkkikselle" -aiheisille elvistelysivuille.

Siispä laitetaan tähän omaakin matskua:
  • Ville Valon kihlattuna julkisuuteen noussut Jonna Nygren on käynyt kuulemma meillä useasti takavuosina tyttäreni luona.
  • Entinen työkaverini näkyi Jyväskylän Suurajokoosteessa. Ajattelimme hyödyntää sitä yrityksen mainonnassa tyyliin "meillä on myös M.S., teeveestä tuttu".
  • Tapio Rautavaara ja "Ohoh, sanoi Eemeli" olivat meidän isän tuttuja.
  • Olen puhunut Ari Vatasen kanssa ralliasiaa ja hän esitteli minulle kilpa-autonsa.
  • Olen seissyt kassa-jonossa lähikaupassani kun Matti Nykänen osti kopan siideriä mun edessäni ja toisen kerran ajoimme liikennevirrassa peräkkäin Seppälästä keskikaupungille..
  • Olen ollut autoajelulla henkilön kanssa, joka oli moninkertainen Australian mestari kehonrakennuksessa.
  • Simo Frangen on kysynyt minulta Ruisrockissa mistä olin ostanut ruokaa.
  • Ystävättäreni kaveri, jonka kanssa mäkin olen jutellut, on esiintynyt kuulemma naispääosassa kokoillan elokuvassa.
  • Olen lähikaupassani ollut usein Timo Rautiaisen kanssa yhtä aikaa.
  • Mun serkku on seukannut Arto Sotavallan kanssa 70-luvulla
  • Olen takavuosina jutellut muutaman kerran imitaattori Juha Laitilan kanssa, johon tutustuin junamatkalla kun hänen seurueeseensa kuuluneen henkilön oli avustettava minua irroittamaan uistin selästäni (olin tarttunut kiinni kaverini veljen uistimeen hänen viedessään meitä juna-asemalle). Aivan mielettömä hauska mies, viihdytti kitaransa kanssa meidän lisäksemme junanvaunullista ihmisiä.
  • No, siinäpä ne tärkeimmät, kai...